09-9555817 phone
בואו להכניס פעילות ספורטיבית לחיים!
רק התמדה תביא לכם תוצאות מנצחות. נקודה.
מגוון חוגים מהנים במקום אחד, נותר לכם רק לבחור
מכון כושר יוקרתי שנותן לגוף שלכם יותר, הרבה יותר
יותר פרטים
בונים תוכנית אימונים מותאמת אישית
להיכנס לקצב, לאווירה, למוזיקה ופשוט להתמכר...
בית » מאמרים » איך לעבור את ימי הקיץ מבלי לעלות במשקל?

איך לעבור את ימי הקיץ מבלי לעלות במשקל?

כדי לעזור לנו להתמודד עם החום והלחות שמביא עמו הקיץ הישראלי אנו צריכים שארוחותינו בקיץ תהיינה פשוטות יותר מאשר בשאר עונות השנה כדי שנוכל לנצל את רוב האנרגיה שלנו למטרת תפקוד במקום למטרת עיכול. רצוי לאכול ארוחות קטנות יותר,להימנע משילוב סוגי מזון רבים מידי באותה ארוחה, להימנע ממזון מעובד, משומר,ממולח, מסוכר ומטוגן ולהפחית צריכת מזונות שומניים וקשים לעיכול.

כדי לקרר את המערכות הפנימיות שלנו עלינו לאכול מזונות עשירים בנוזלים כמו: ירקות חיים, ירקות עליים, נבטים, יוגורטים קרים, חליטות תה של קמומיל, נענע ומנטה, פירות, מיצי פירות וירקות טריים, טופו ופולי סויה וכמובן לא לשכוח לשתות הרבה מים!!

שיטת הבישול המומלצת היא אידוי או בישול קצר בווק, רצוי להימנע לחלוטין מטיגון.

כדי להימנע מחימום וייבוש יתר של המערכות הפנימיות שלנו עלינו להימנע ממזונות כמו: קמח לבן,סוכר לבן, בשר אדום,לימון, חומץ, מזון שומני (בעיקר ג’אנק פוד), חטיפים ומזונות חריפים.

כמובן, שאין כמו פעילות גופנית טובה: הליכה בים, ריצה, רכיבה על אופניים, יוגה ופילאטיס לפחות שלוש פעמים בשבוע כדי לעזור לכם לרדת במשקל, להעלות את קצב חילוף החומרים, להעלות סיבולת לב ריאה, למנוע היווצרות מחלות ולגרום לכם להרגיש נהדר!!!

יעל אוורבוך- תזונאית הבית של קורפוס

Skip to content