09-9555817 phone
בואו להכניס פעילות ספורטיבית לחיים!
רק התמדה תביא לכם תוצאות מנצחות. נקודה.
מגוון חוגים מהנים במקום אחד, נותר לכם רק לבחור
מכון כושר יוקרתי שנותן לגוף שלכם יותר, הרבה יותר
יותר פרטים
בונים תוכנית אימונים מותאמת אישית
להיכנס לקצב, לאווירה, למוזיקה ופשוט להתמכר...
בית » מאמרים » ארוחת בוקר, לבריאות

ארוחת בוקר, לבריאות

ארוחת בוקר, לבריאות

במחקר שפורסם באחרונה, נימצא שאנשים שאוכלים ארוחת בוקר נוטים לצרוך פחות קלוריות בהמשך היום, בהשוואה לאנשים שמדלגים על הארוחה.

ארוחת בוקר מזינה תתרום לוויסות התאבון שלך , ותסייע בשמירה על ערכים תקינים של שומני הדם.

במחקר שפורסם לאחרונה , נמצא שאנשים שאוכלים ארוחת בוקר נוטים לצרוך פחות קלוריות בהמשך היום , בהשוואה לאנשים שמדלגים על הארוחה , בנוסף , אנשים המקפידים על ארוחת בוקר מתאפיינים בריכוז נמוך יותר של שומני הדם וברגישות גבוהה יותר לאינסולין , בהשוואה למי שאינו מורגל לאכול בבוקר.

 

ארוחת בוקר מזינה וטובה כוללת : לחם מדגנים מלאים, יוגורט דל שומן, גבינות רזות, ביצים, ירקות חתוכים ופירות. ארוחות המבוססות על עוגיות, סופגניות מאפים ודגנים מסוכרים-הן האופציה הלא מומלצת.

אז מה כדאי? הקפד על ארוחת בוקר בריאה ומזינה. מי שהזמן אינו מצוי בידו,יכול לבחור בארוחה קלה ומזינה כמו יוגורט דל-שומן עם גרנולה,או טוסט מלחם מלא ועליו גבינה דלת שומן וירק.

Skip to content