09-9555817 phone
בואו להכניס פעילות ספורטיבית לחיים!
רק התמדה תביא לכם תוצאות מנצחות. נקודה.
מגוון חוגים מהנים במקום אחד, נותר לכם רק לבחור
מכון כושר יוקרתי שנותן לגוף שלכם יותר, הרבה יותר
יותר פרטים
בונים תוכנית אימונים מותאמת אישית
להיכנס לקצב, לאווירה, למוזיקה ופשוט להתמכר...
בית » מאמרים » טיפים לנוסעים לחו"ל

טיפים לנוסעים לחו"ל

טיפים לנוסעים לחו”ל

בשדה התעופה:

הימנעו מטכנולוגיה, וותרו על מדרגות נעות, דרגנועים ומעליות. הליכה בין השערים בשדה התעופה יכולה בקלות לערוך 10 דקות.

בטיסה:

v אמרו לא לחטיפי טיסה, היעזרו ב”מאגר חטיפים” משלכם כמו בחטיפי בריאות ופרכיות אורז, הם עדיפים על החטיפים עתירי הקלוריות שיציעו לכם במטוס.

v הקפידו על משמעת מים, חשבו על מילת-קוד או אירוע כלשהו ושתו בכל פעם שתיתקלו בהם, למשל, בכל פעם שהטייס מודיע הודעה כלשהי במערכת הכריזה – שתו, או הקפידו על מספר לגימות אחת לרבע שעה.

ארוחות במהלך הנסיעה:

v כדאי מאוד להצטייד פעם אחת ביום במוצרי מזון מהסופרמרקט, או מחנות מקומית. כך ניתן לבחור במאכלים המייחדים את המקום ומצד שני לחסוך קלוריות וכסף.

v הקפידו על 3 ארוחות מסודרות ו 2-3 ארוחות ביניים.

v הצטיידו בפתרונות לארוחות הביניים: בקרקרים דלי שומן/ פריכיות, חטיפי אנרגיה דלי קלוריות, פירות וכדומה.

v איכלו ארוחה בשרית אחת ביום. זכרו שבבית אתם לא אוכלים כל כך הרבה.

v הימנעו משתיה מתוקה והעדיפו מים.

v גם באלכוהול יש קלוריות! הסתפקו בכוס יין אדום יבש

v הימנעו ממזון מטוגן, רוטב שמנת או חמאה וכן מסלטי מיונז. בכל מקרה יש לשאול ולברר ככל הניתן לגבי המנה לפני הזמנתה.

פעילות גופנית:

v רדו תחנה אחת קודם, כשאתם נוסעים ברכבת קלה, באוטובוס ואפילו במונית, רדו תחנה אחת לפני היעד וצעדו את שארית הדרך.

Skip to content