09-9555817 phone
בואו להכניס פעילות ספורטיבית לחיים!
רק התמדה תביא לכם תוצאות מנצחות. נקודה.
מגוון חוגים מהנים במקום אחד, נותר לכם רק לבחור
מכון כושר יוקרתי שנותן לגוף שלכם יותר, הרבה יותר
יותר פרטים
בונים תוכנית אימונים מותאמת אישית
להיכנס לקצב, לאווירה, למוזיקה ופשוט להתמכר...
בית » מאמרים » עשרת הדיברות של צוות קורפוס

עשרת הדיברות של צוות קורפוס

1. קבעו את מטרותיכם לטווח הקרוב ולטווח הרחוק , ערכו מעקב סדיר אחר התקדמותכם לעבר המטרה.

2. התאמנו באופן סדיר 3-4 פעמים בשבוע, כך תתקדמו בצורה טובה יותר.

3. שלבו בין אימון אירובי לאימון משקולות בשגרת האימון שלכם, כך תשפרו רבים ממרכיבי הכושר כגון : סיבולת אירובית,סיבולת שריר, כוח והרכב רקמות הגוף.

4. הקפידו על התקדמות הדרגתית במשך האימונים ובעצימותם, כך גופכם יסתגל טוב יותר לעומסים ותמנעו פציעות מיותרות.

5. אל תגזימו במשך הפעילות ובעיצימותה, אתם עלולים להיכינס למצב של אימון יתר.

6. גוונו את שגרת האימון שלכם, הדבר ימנע מצב של שיעמום ויגבר את המוטיבציה שלכם.

7. לתזונה נכונה יש תפקיד מכריע בשיפור הביצועים הספורטיבים.

8. קיימת חשיבות גדולה לאכילה לאחר האימון וגם בתוכנית הרזיה, הגוף זקוק למזון לשם התאוששות.

9. מנוחה היא חלק בלתי נפרד משגרת האימונים.

10. עסקו בפעילות גופנית שאתם נהנים ממנה, הדבר יבטיח כי תתמידו בה לאורך זמן.

Skip to content