09-9555817 phone
בואו להכניס פעילות ספורטיבית לחיים!
רק התמדה תביא לכם תוצאות מנצחות. נקודה.
מגוון חוגים מהנים במקום אחד, נותר לכם רק לבחור
מכון כושר יוקרתי שנותן לגוף שלכם יותר, הרבה יותר
יותר פרטים
בונים תוכנית אימונים מותאמת אישית
להיכנס לקצב, לאווירה, למוזיקה ופשוט להתמכר...
בית » מאמרים » 10 עצות כלליות לשמירה על תזונה נכונה

10 עצות כלליות לשמירה על תזונה נכונה

תזונה-נכונה

10 עצות כלליות לשמירה על תזונה נכונה

1.עברו למוצרי חלב דלי שומן, חלב 1% במקום 3%, וגבינות של 3% במקום 5% או 9% (שלא לדבר על גבינות עשירות שומן כמו נפוליאון המכילות עשרות אחוזי שומן).

2. שתו הרבה מים, הם ימלאו אתכם ויגרמו לכם לאכול פחות וגם יימנעו מימכם להתייבש. התייבשות מורידה את קצב חילוף החומרים ושריפת הקלוריות.

3. אל תחמיצו את ארוחת הבוקר. רוב הסיכויים שתתעייפו במהרה אם תדלגו עליה, ותחפשו נשנושים בכדי לפצות על כך. בסופו של יום תצרכו יותר קלוריות ממזון פחות איכותי ושכרכם יצא בהפסדכם. ויתור על ארוחת הבוקר גם יגרום לגופכם להוריד את קצב חילוף החומרים שלו, וכך גם תשרפו פחות קלוריות במהלך היום.

4. השתמשו בתבלינים. מזון עשיר בטעם יגרה את בלוטות הטעם בצורה מוגברת ויקנה לכם תחושת שובע מהר יותר.

5. אכלו מזונות עשירים בחלבונים, שכן חלבונים משביעים יותר מפחמימות, ופירוקם בגוף מצריך יותר אנרגיה וכתוצאה שורף יותר קלוריות.

6. אכלו מרקים לא שמנים. הם ממלאים יותר, ודלי קלוריות יחסית.

7. אם אתם אוכלים טונה (כדאי, אך במידה) עברו לטונה במים במקום טונה בשמן.

8. נקו את העור ממנות עוף. זה יכול לחסוך לכם 100 קלוריות ויותר למנה.

9. שבו זקוף. במצב של ישיבה זקופה ונכונה הגוף שורף כ 10% יותר קלוריות.

10. נהלו רישום מדוקדק של כל מה שאתם אוכלים. אתם עשויים לגלות שאתם אוכלים הרבה יותר ממה שאתם חושבים, בעיקר בכל הקשור לנשנושים. במידה וכך הדבר תהפכו מודעים אליו ותחשבו פעמיים לפני כל נשנוש מיותר.

Skip to content